Sidor

onsdag 1 maj 2013

Läsk

Jag har slutat med läsk! :O Känner att det är dags för en paus nu... och extrem minskning när det börjas igen :P
Jag har inte druckit en droppe på EN HEL VECKA... det är mycket för att vara jag! Förut drack jag flera två liters flaskor i veckan :P Och jag har fått abstinens!? Är fett sur och grinig... antagligen pga att jag inte får i mig lika mycket socker xD Jaja, får se hur länge detta håller... sitter här i min ensamhet och dricker loka xD

Imorgon ska jag kliva upp extra tidigt då alla nior på odenskolan ska åka på en liten utflykt till Stockholm, trevligt va? :) Vi ska se riksdagen och besöka moderna muséet, ska bli kul att gå på muséet tycker jag! Riksdagen skiter jag i... xD
Bussen från skolan gick klockan sju på morgonen tror jag... och vi kommer hem ungefär vid halv nio på kvällen tror jag? :)

Nä nu ska jag fortsätta med mitt längtande till gotland... sitter och kollar på en massa bilder <3 Och lyssnar på corvus corax, koenix och Loke... :')


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)