Sidor

lördag 26 oktober 2013

Long time, no see

 Jaop, nu var det sådär längesen jag bloggade igen haha xD Det har hänt lite random shit också, har piercat tungan och klippt mig :)
Tungan ser ut som den gör, håret är kort på ena sidan och långt på andra :) Jättebra tycker jag ^^

När jag var iväg och piercade tungan så piercade jag läppen samtidigt fast då på vänstra sidan :) MEN den blev jättesvullen så blev tvungen att ta ut den :'(

Sen har jag bytt skola också haha xD Gick ju på Risberska skolan förut, men trivdes inte där riktigt för kom inte in i klassen och fick inga vänner osv :P Men nu är allt jättebra för har börjat på Karolinska skolan ^^ Jag går samhällsvetenskapslinjen med samhällsvetenskapsinriktning där, och har även Karro kultur vilket innebär att mitt individuella val redan är gjort :) Har musik vilket är grymt kul :D

Imorgon så är det filmkväll hos at Erik's, så det blir awesome ^^ Blir la som vanligt fast ovanligt då filmkvällarna alltid är hos mig i vanliga fall :O Vad jag vet så blir vi sammanlagt sju stycken :)




Hare bäst! <3
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)