Sidor

måndag 21 april 2014

Ensamhet

Bläää, känner mig så ensam hela jävla tiden :( Och det finns ingenting att göra... Vet seriöst inte vad jag ska göra med mitt liv, jag funderar på att kanske börja jobba lite smått, men jag vet inte... Pallar inte göra så mycket just nu tror jag.
Alla tycker att jag är en huge pain in the ass bara för att jag är konstant nere och ledsen, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att vara glad, det som höll mig glad försvann ju liksom... Men ja, man kanske hittar något igen som gör en lycklig, men jag vet inte...
Saker känns så meningslösa nu för tiden, allt, verkligen...

Äsch, men internet har börjat funka lite smått här hemma iaf, det finns på vardagsrumsdatorn och i morsans rum. Kul, på alla utom min dator .-. Men ja, jag får då sitta här ute i vardagsrummet, men det är jag rätt så van vid för gjorde det rätt så mycket förut men ja, skulle vara lite kul att ha privacy typ.
Imorgon så ska jag till tandläkaren, den 22... Hatar den 22. Hatar den 22, den 5, och den 8 nu. Fuck de datumen...
Nä, nu blev allt sad. Orkar inte skriva mer.


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)