Sidor

söndag 27 april 2014

Thor


Jaa alltså... Jag känner att jag har sett på rätt så mycket film idag haha xD Men ja, det är ett bra tidsfördriv när man behöver ha annat att tänka på tycker jag :)
Den tredje och sista filmen för idag blev första Thor, den, var, bra. Så är det bara, och jag såg andra igår hemma hos Emil, lite fel ordning kanske men det gjorde inte så jättemycket ändå :)

Men den var bra, jag rekommenderar den verkligen, och den har mycket humor, action och sadfaceigness också. MEN, kanske det viktigaste av allt så har den världens snyggaste huvudperson Chris Hemsworth :3 Nä men det kanske inte är det viktigaste men ja, kan vara bra att veta, och om man känner att man inte har en bra anledning till att se den så kan det vara den :) Det var faktiskt den anledningen som fick mig att vilja se dem haha xD Alla mina kompisar har sagt att Thor filmerna är JÄTTEBRA, och jag bara ''Jaja, det är de säkert, jag kanske kan se dem NÅN gång!'' Men ja, sen sa de att han var jättesnygg och då KANSKE jag ändrade åsikt litegrann :3



// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)