Sidor

lördag 26 april 2014

Trött...

Jag är så himla trött på att allting ska gå fel hela jävla tiden... Jag fick tag på min datorkartong igår som jag hade haft hemma hos, honom, i nästan två månader tror jag. När jag hade fått den så skulle jag ju då åka hem med bussen, hade en trevlig busstur med Emma, men när jag hade klivit av så upptäckte jag när jag var hemma att jag SÅKLART hade glömt kartongjäveln på bussen... Så jag ringde trafikupplysningen och massa jävla skit och pratade med människor i en timma, tillslut så fick jag reda på att chauffören hade kollat igenom hela bussen men inte hittat någon låda... Alltså hade någon stulit den, en låda. Utan innehåll, VAFAN.
Så nu kommer jag få ersätta den :P Jag som jobbade för att få tag i den och bråkade massa och allt, sen när jag väl har den så är jag så jävla dum i huvudet och glömmer den på bussen så att den blir stulen, fuck allt.


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)