Sidor

måndag 9 juni 2014

Sommarlooov

Wiie, i veckan som kommer så slutar alla mina kompisar och får sommarlov :D Hoppas att vi kan göra mera saker då haha, har ju varit så jävla tråkigt den senaste månaden för att jag mestadels har varit själv :(
Men ja, först så kommer det ju tre veckor sommarjobb och förstör allt haha, men efter det så!

Idag har jag tagit årets första dopp, det var faktiskt inte så kallt som jag trodde att det skulle vara haha, jag åkte iväg med Emma till solberga och det var braaa, sen efter det så tog vi en kopp te och pratade lite haha :)

I veckan så händer det inte så mycket, bup som vanligt tisdag och onsdag, men på onsdag så blir det sista gruppen för sen är det sommaruppehåååll. Känns både bra och dåligt typ.
Sen kanske jag ska försöka träffa kompisarna lite mer i veckan, det känns som en bra idé typ hehe... Har som sagt inte träffat så mycket folk på sistone.

Oh well, just nu sitter jag och lyssnar på musik: Sabaton – Smoking Snakes
Det är bra haha, men det är klart att det är bra, då det är Sabaton hahaha, nää men denna är braaa.


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)