Sidor

fredag 6 juni 2014

Blä

Usch fy fan vad jag mår... Känner att jag bara klagar mer och mer och det känns inte heller bra, känns som att jag bara borde hålla käft. Men jag kan inte låta bli att försöka prata så mycket som möjligt, för jag har hört att det ska vara bra.
Jag kom att tänka på att vecka 25, alltså nästnästa vecka så börjar sommarjobbet, och då måste jag ta uppehåll i min terapi, det kommer nog att kännas konstigt att gå från två möten i veckan till till inga alls på tre veckor... Känns som att jag inte direkt kommer att må särskilt mycket bättre under den tiden heller då jag kommer känna massa press, och desstuom kommer att behöva kliva upp ungefär 05.00 för att åka hemifrån 06.00 för att vara på arbetsplatsen 07.00... Fyfan vad jag kommer må skit och ha sömnbrist... Jag som går och lägger mig klockan 03-04 liksom hehe. Men ja, hoppas att kroppen klarar av att ställa om sig bara.
Men ja, nånting positivt med det hela är ju att jag kommer troligtvis att arbeta tillsammans med Kim och Ludvig då de har samma arbetsplats som jag, men man vet ju aldrig om man ska delas in i nån form av grupper eller så. Kommer säkert bli så bara för att göra det jävligare för mig haha. Sen en till positiv sak är ju att jag kommer att få pengar sen när jag är klar ju. Det är skitbra :)

Jaja, nu ska jag fortsätta med att lyssna på Skitarg för att bli på bättre humör, sen ska jag väl försöka sova eller nåt, men inte än.
                                                                                              
''Det kalla golvet i din håla
Ger skrikande ilningar genom kroppen
Och din försvagade barnakropp
Har sett dagens ljus för sista gången
Du gnyr när piskan börjar vina
Och lädret spräcker upp din hud
Och unisont med alla dova skrik
Så skapar ni ett vackert ljud''
                                                                                                  
Skitarg - ''De kolsvarta ögonen'', lite depp men ja


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)