Sidor

lördag 31 maj 2014

Dagen

Ja det gick ju rätt så bra idag ändå, mamma och jag plockade upp pappa i stan och det första jag och pappa gjorde som ''far och dotter aktivitet'' var att gå in på systemet haha xD Sen köpte vi massa gött och åkte hem till Liru och drack haha xD Rätt trevligt faktiskt, men synd om mamma för hon skulle köra sen så hon fick ju inte dricka hehehe :3
Men ja, det var bra, tror jag :) Vi snackade rätt mycket och han erkände att han har saknat mig, och det vart rätt känslosamt när han insåg att jag typ är vuxen, det ända som flög igenom mitt huvud då var ''Men du får ju fan skylla dig själv!'' för det är precis så det är, senaste gången jag träffade honom var jag ju fan inte ens tonåring typ, nu är jag snart 18 liksom. Vart tog tiden vägen?
Det sista jag sa till honom (bortsett från typ ''hejdå'') var ''Jadu pappa, vi får försöka se till att ses lite oftare än var fjärde år eller så!'', han bara skrattade men jag såg nog hans blick, den såg lite skamsen ut. Men ja, jag hoppas att våran relation blir lite bättre nu snart.


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)