Sidor

torsdag 1 maj 2014

Byebye Karro

Nu har jag officiellt slutat på Karro, en av världens bästa skolor. Men det var för mitt eget bästa så jag sörjer inte alltför mycket. Jag måste fokusera på mig själv och min hälsa och mitt mående känner jag, och det klarar jag inte samtidigt som jag går i skolan.

Men ja, nu har jag alltså sommarlov, känns ju lite weird haha xD Fast rätt skönt ändå, ska ju sommarjobba sen också när nu det var... Haha, tjejen med kollen.

Igår var det valborg, och den firade jag tillsammans med Emil och hans familj i Torsborgs missionskyrka, I KNOOOW, jag och kyrkor går inte ihop men att umgås med vänner gör det så jag följer med ändå haha. Han ville inte att jag skulle vara själv, det var tänkt att jag skulle ha firat valborg med... Ja, Tobias. Men så blev det ju inte, så gjorde det med Emil istället.
Vet inte riktigt vad jag ska göra den närmaste tiden, vet att nån gång nästa vecka så ska jag till Skatteverket och hämta ut mitt leg så att jag äntligen kan köpa energidryck och sånt skit, för enligt folk så ser jag ut att vara under 16 .-. Helt sinnesjukt. På måndag så blir det förhoppningsvis rep också, känner mig lite sugen på det faktiskt för en gångs skull! Sen på onsdag och torsdag så ska jag till BUP också men ja...


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)