Sidor

fredag 2 maj 2014

Deed

Myes, jag ska till deed ikväll och träffa massa ppl. Det här blir nog skoj tror jag, behöver nåt att göra känner jag haha. Känns så tråkigt att bara sitta hemma och inte göra nånting alls ju!
Bussen går vid 17.32, så jag måste komma på nånting trevligt att göra fram tills dess, men ja... Jag har redan hittat nåt bra att göra tror jag :3 Ska lyssna massa på ''Resist and bite'' haha, så att jag kan den juuu :D Bara för att den är så sjukt bra haha, och det är lite latin i den. Jag fucking älskar när de använder latin i sina låtar och man känner sig så awesome när man kan de delarna och dessutom vet vad de betyder.
I denna låt har de med ''Gloria fortis miles'' och ''Adversor et admorsus'', det första betyder ''Härligheten av en modig soldat'' och det andra betyder ''Vänd bettet'' mehehe, känns duktigt haha ^^ LOVE IT hursomhelst hahaha <3


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)