Sidor

söndag 18 maj 2014

Trevligt värre

Star Wars maratonet gick ju sådär haha xD Pallade bara se de tre första episoderna och somnade under den tredje så var ändå tvungen att se om den idag haha xD Men ja, de var ju rätt braaa :) Fett förvånad blir man ju hahaha xD
Hursomhelst så bestämde vi oss för att vi måste ju ha en till Star Wars kväll då vi ser de resterande tre filmerna såklart haha xD Det kan vara bra, så att man faktiskt har sett allting liksom :)

Efter att Edvin hade åkt hem så satte jag mig naturligtvis famför datorn för att se på mer Game of Thrones, och såklart så vill inte min dator vara med längre haha xD Men ja, jag har ju sett sex episoder efter varandra så man kan ju förstå lite haha, sett klart första säsongen iaf, och försöker börja se på den andra men ja, datorn vill inte haha xD Laddar så långsamt :(
Hoppas det blir klart snart iaf, annars finns det ingen mening med livet och då går jag och lägger mig haha xD


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)