Sidor

lördag 3 maj 2014

Omfg

Hahaha, är inte den här söt eller? :')






Ja igår var jag ju på deed, och det var faktiskt roligare än jag hade förväntat mig! Jag lyckades släpa med mig Edvin, Erik och Ludvig också, utöver Kim och Johan som redan hade planerat att dra dit :) Sen träffade jag Gabbe där också, och lite ppl från min förra klass.

Vi satt väl på deed och flummade tills de stängde och min buss gick inte förrns 1.38 så Edvin var jättesnäll och lät mig hänga hos honom tills den gick haha, deed stänger liksom 00.00 så hade fått vara ensam och frysa på stan fram tills dess annars så ja, jättesnällt :)

Idag har jag fan inte gjort ett skit, precis som vanligt haha, men ja... Jag funderar på att gå ut på en promenad faktiskt, detta händer INTE ofta. Eller åtminstone cykla lite eller nåt, har ju bara suttit stilla hela dagen haha.
Yes, så jag skriver mer nån gång när jag pallar haha.


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)