Sidor

måndag 18 april 2011

=(

.............

Åhh .. en av mammas kompisar (säger inte vem) kommer att dö snart =( Han har ''skrumplever'' tror jag att det hette. Man får det om man har levt hela livet & supit eller knarkat mycket, & då menar jag MYCKET. Men det är så tragiskt. Han är så snäll av sig =( & min mammas andra kompis som skulle hälsa på honom frågade inte ens henne om hon ville följa med !! & då hade ändå killen som är döende skickat ett sms om att han ville att hon skulle följa med =( Han skrev typ såhär ''kan ni inte hämta nina så att jag får träffa henne en sista gång?'' ='( Jag blir så jävla ledsen när jag tänker på döden. & jag har ''redan'' gått på 3 (eller egentligen 4 men min första kommer jga inte ihåg, var 4 år) begravningar. Först en vän som dog av hjärnblödning, sen min morfar, & sen min mormor. & morfar dog bara några månader innan mormor =( Så det tog jag hårt .. men har ändå inte haft en riktig ''sorge-period''. Alltså inte riktigt gråtit ut ..

Hare fina fisken // Lissen Guldfisk

Kl: 00:35

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)