Sidor

måndag 18 april 2011

Frågegrejsimojj

Hahahha, min kusin Jannica ''utmanade'' mig att göra denna ''frågegrejsimojj'' xD

Hur gammal tror du att du kommer bli?
Ingen aning =P Hoppas att jag blir 70-75 =)

Stämmer det att ju mer svårflörtad en tjej verkar, ju mer intressant blir hon för killar?
Hmm .. lite kanske? xD Jag tror att det funkar så =P Det man inte kan få det vill man ha xD (oftast)

Hur & var skulle du leva ditt liv om du hade obegränsat med pengar?
Jag vet faktiskt inte .. kanske någonstans det inte är för varmt, regnar mycket, & det finns trevligt folk =) Hah !! Forks xD Jaja .. men lite små lyxigt vill man ju ha det om man kan? Hihiihih .. =P

Finns det en dialekt som du tycker är så ful & osexig att du skulle ha svårt att inleda ett förhållande med en kille med denna dialekt?
SMÅLÄNDSKA !! (sorry men fattar inte vad ni säger =P)

Vad är det konstigaste stället du vaknat upp på?
Inget tror jag =P När jag somnar har jag planerat vart jag ska sova xD

Har du någonsin gett din killes kön ett smeknamn?
Hah, nej.

Skulle du kunna sätta 100.000 kr på att du utifrån ett klassfoto kan nämna alla för & efternamn på alla klasskompisar från mellanstadiet?
Skulle tro det xD

Från vilket land kommer de sexigaste männen?
Hmm .. U.S.A? Sämst fantasi xD

Hur ska en perfekt kropp på en kille se ut?
Muskler, (inte mycket) stylat hår xD Längre än mig =)

Hur länge har du som längst varit uppe utan sömn?
Hmm .. 2-3 dygn? Tror jag .. d.v.s. 48-72 timmar!? Ojsan xD

Känner du till någon kändis som har samma födelsedag som du?
Nej, men tog precis reda på att Albert Einstein fyller år den 14/3 som jag xD

Hare fina fisken!! // Goldfish

Kl: 21:20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)