Sidor

söndag 17 april 2011

Super Mario Galaxy

Jag har suttit & spelat Super Mario Galaxy i 2 dagar nu xD & jag har typ klarat ut det nu =P Räddat Princess Peach i alla fall xD Men .. det finns typ 120 stjärnor .. & jag har bara typ 61 stycken !! Men ååhhh !! & jag har kollat i alla ''galaxer'' & det finns typ bara några ''fråge-tecken'' kvar & någon komet .. så jag undrar bara .. VART FAN ÄR DOM !? xD Jaja .. fast jag är inte sur egentligen, jag bara jävlas xD

Jannica (min kusin) ringde mig förut, & vi försökte prata lite men nej .. för vårat hus hatar COMVIQ !! Så man har typ högst en ''plupp'' xD Nu får de heta pluppar för jag orkar inte tänka efter. Jaja, så det resulterade i att jag eller hon ringer henne eller mig när det passar någon annan gång xD

& igår .. så fick jag stanna hemma från skolan. För att jag spydde på morgonen, mysigt värre xD Så jag har inte ätit ordentligt på 2 dagar =( Dom dagar då jag spelat super mario galaxy xD & ändå har jag inte spelat så mycket .. för jag mådde JÄTTE illa när jag spelade i mer än typ 5 minuter, sen var jag tvungen att lägga mig ner, släcka ljuset, & dra täcket över huvudet & försöka sova & sen spela IGEN xD

Men nu mår jag bättre =D

Kl: 02:22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)