Sidor

tisdag 12 april 2011

Natti =)

Jello !!

Jag ska sova snart .. ganska fantastiskt faktiskt xD Att jag går & lägger mig klockan 10 !? Haahhah xD Men det är ju bara bra ;) Då är man pigg & glad när man vaknar. Okej, ööhh .. nästan i alla fall ^^* Jag är aldrig pigg & glad när jag vaknar xD För jag vill sova vidare !! Men det får man ju inte när det är skola heller ..

Men på fredag ska jag till stan, & träffa min typ, kontaktperson. Mikaela heter hon, & en social-tjej som heter Yasminka. Båda har jag träffat tidigare så det är ingen chock xD & om min & mammas vilja gått igenom, så ska jag köpa en ny garderob =D (Inte en ny garderob bokstavligen dårå .. utan nya kläder till min garderob )
Hmm, idag har jag inte gjort något speciellt, kom hem från skolan, gick in med grannens katt Maja. Var där ett tag & spelade piano. Sen gick jag upp, & satte mig vid datorn xD & där har jag suttit fram tills nu =) När jag ska gå & lägga mig ;) Goodnight !! // Fina fisken

Kl: 22:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)