Sidor

måndag 4 april 2011

Nä nu !!

Jello !!

Nu jävlar !! Nu är jag grymt förbannad på mig själv !! Jag har låtit mig själv förfalla, som ett gammalt hus !! Men nu ska det huset renoveras. Jag ska fan ta & gå ner i vikt !! Jag mår inte bra när jag ser mig själv, då vill jag bara spy .. man ska ju bli glad (?) av att se sig själv, inte fucking depressed ..
Jag tror att jag ska ta & ta en promenad (nästan) varje dag efter skolan, ni som bor i Odensbacken vet vart jag menar om jag säger till köpberga-bron. Ligger väl halvvägs till Segersjö, men det är inte jobbigt om man håller ett bra tempo ;) Det vet jag faktiskt, även fast jag kanske inte borde xD Men ifall om man typ små-joggar hela vägen fram till bron sen vänder om .. det blir väl bra? & går tillbaka, i rask takt =)

Japp, så ska jag göra. Inte när jag är med kompisar då .. det blir ju lite jobbigt xD Men dom dagar jag är ledig. & så ska jag skriva här på bloggen ifall om jag har varit ute på min promenad eller inte =)


Kl: 19:33

1 kommentar:

  1. Duktigt ju!
    Kom ihåg att äta ofta och små portioner, varje 3-4 timme.. Typ frukost, sedan mellanmål - frukt, sedan lunch, mellanmål och middag :)

    Många tror ju att om man slutar äta så går man ner, men man måste bara äta lite mindre och oftare så då håller man fettförbränningen och magen igång hela tiden, istället för att gå hungrig och sedan äta supermycket, för då sparar den all fett, som för att förbereda sig för svält igen.. :) Det som också oftast är boven är kolhydrater som är potatis, pasta och ris och vitt bröd.. De ska man helst äta lite av bara, och äta mer kött, ägg och grönsaker... Haha förlåt men älskar att prata mat och träning :P

    Lycka till jag hejjar på dig! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)