Sidor

lördag 23 april 2011

Jävla HÅR !!

Ååååhhhhhhhh !!!

Jag är så grymt förbannad på mitt hår just nu !! Jag vill att det ska växa ut nu =( xD Jag kan inte göra så mycket år saken .. det är bara att vänta. Men jag vill ha långt hår igen =( Jag är ju nästan deprimerad .. men .. en sak är säker =) Näst termin - efter sommarlovet - så kommer jag att ha ganska långt hår igen =D Längtar tills dess < 33 Men här är en bild - som suger - på mitt hår .. jag vet att man inte ser något men .. jag har tagit den för 5 min sen i ett relativt mörkt rum som inte går att få ljusare !!

Jaja .. men min ''lugg'' är plattad, & jag har mittbena. & ska försöka ha mitt hår så tills det växer ut igen =P & jag vill ha bort min sidecut nu =( Vi gillar inte varandra ..


Kl: 01:40

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)