Sidor

torsdag 14 november 2013

Bandet

Jaop, idag skall det repas! Det var även tänkt att vi skulle spela in lite mer idag men tyvärr så är Kim sjuk, hon har körtelfeber den stackaren! :'( Så vi blir utan basist.
Vi får även besök, av Mathilda ^^ Det blir la skoj :)

I skolan idag så har jag inte gjort någe vettigt alls, seriöst, inget! xD Eller ytterst lite, på engelskan så fortsatte jag lite på den där massiva gruppuppgiften som vi har om Irland, det kommer bli skitbra när det är färdigt! :D
På historian så fick vi en genomgång om upplysningen också, det var... Tråkigt haha xD Men en del saker var intressanta faktiskt :) Som tillexempel att Ludvig XVs mördare blev typ itudragen av hästar, painfull jaooo...

Efter historian så fick vi som inte skulle presentera böcker på svenskan sluta, MEN eftersom att jag har kultur så har jag musik också... Vilket inte började förns en och en halv timma senare... Så jag var tvungen att komma på någon form av tidsfördriv, resultatet blev en promenad till stadsbiblioteket där jag hade planerat att låna ''Vätten'' skriven av Mikael Strömberg för att läsa på svenskan. Men det failade ju totalt när jag kom fram och fick reda på att varenda ex i Örebro kommun var antingen utlånat eller borttappat haha xD Så jag vettefan vad jag ska ta mig till, men det löser sig säkert någon gång, har en kompis vars mamma ska ha den boken hemma någonstans sa hon. Hon skulle leta efter den och se om hon kunde hitta den :) HOPPAS!

Nu sitter jag i Karribien (möhö, musik/idrottshuset på karro haha xD) och väntar på att musiken ska börja, eller egentligen heter det något så fisförnämt som ''bruksspel och ackompanjemang'' xD Namnet kan typ fuck off tycker jag haha xD Jobbigt att komma ihåg ju :O Just nu håller vi på med garageband på datorerna där vi ska göra om en jullåt till våran egen karaoke version av den, skitkonstigt tycker jag och jag orkar inte haha xD Så det går inte riktigt särskilt bra med det... xD

Tror fan att jag äntligen ska börja nu, sååå... Skriver kanske nåt mer senare!


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)