Sidor

tisdag 26 november 2013

Stress...

Jag tycker att det är så himla mycket med skolan just nu :( Det kanske inte är det men jag känner det iaf…
Det är säkert bara för att det snart är jullov och jag känner att jag har en massa saker ogjorda… Men jag vet inte :P Det enda jag vet är att jag inte orkar med skolan just nu. Vill ha lov nu, och ha allt gjort… xD Kan inte någon bara komma hit och hjälpa mig? :D
Behöver typ plugga sönder i helgen, vill egentligen bara sova haha xD Men kanske kan tigga hjälp från någon snäll person ^^

At the moment så sitter jag och fördriver rasten mellan klassrådet och historien, börjar egentligen nu, men nu har jag börjar skriva detta och då ska jag fan skriva klart det haha xD

Sitter och lyssnar på musik också :D

Skitbra ju haha xD Man måste älska SOAD :D


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)