Sidor

tisdag 5 november 2013

Bokpresentationer

Idag är det tydligen bokpresentationer på svenska lektionen, men eftersom att jag inte ens har fått den uppgiften så kan jag inte göra det... Så här sitter jag och tittar/lyssnar på när resten av klassen gör det haha xD
Jag gör lite random stuff på datorn också... Typ kollar på Avenged sevenfolds live framträdanden, kollar på bandmerch på sweden rock shop, facebook och jaa, nu skriver jag tydligen ett inlägg här också haha xD Men det är nog bra, så att man är lite aktiv :)

Jag kan inte fatta att det bara är tre dagar kvar tills vi ska dra till Stockholm och se på Avenged sevenfold (avengedsevenfold.com), Five finger death punch (fivefingerdeathpunch.com) och Device (deviceband.com)!!! :D Är så jävla taggad så jag tror jag kommer dö... :3
Emma ska ge mig min och Kims biljetter idag, så ska jag ta med mig Kims hem till henne :)
Samtidigt som vi åker till Stockholm så ska jag träffa min pappa, tror det blir bra :) Han ska möta oss på t-centralen när tåget anländer. Sen ska jag även träffa min kusin Erika ^^ Saknat dom både väldigt mycket <3

Imorgon är det någon form av simning på Gustavsvik på idrotten, skulle kunna vara kul tror jag, om jag inte skulle må dåligt över att visa mig i badkläder inför folk jag inte känner haha xD Så ska nog hoppa över det tror jag :P


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)