Sidor

torsdag 7 november 2013

Håltimme!

Jaop, har håltimma... Typ jättetråkigt hahaha xD Har det ända tills 15:30, vad fan ska man göra tills dess? :O
Äsch, jag sitter kvar i biblioteket och bluppar på datorn :D

Jag kunde inte träffa Kanykei idag :( Hon skulle på ett möte om hennes nya lägenhet som var jätteviktigt, hoppas hon får reda på en massa bra saker :) Vi skulle ses någon gång nästa vecka istället :)
Eftersom att jag inte skulle träffa Kanykei idag så blev det så att jag går på Mattecentrum (mattecentrum.se) med Emma istället :) Då kan man ju liksom göra lite nytta! Jag är ju inte direkt världsbäst på matte så jag behöver all hjälp jag kan få xD

Jag lyssnar på lite musik också... Det är bra :) Linkin parks ''New divide'', längesen jag lyssnade på dom, saknar deras gamla sound bara :( Fast finns en del bra låtar på dom nya albumen också :)
Samtidigt som jag lyssnar på musik så gör jag lite annat random shit :P Kollar på facebook, skriver med Kim, bluppar med telefonen, läser historia och svarar på tillhörande frågor och skriver det här haha xD Multitasking :D

Ska återgå till mitt... Jag vettefan vad man ska kalla detta, men existerande i alla fall :)


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)