Sidor

torsdag 21 november 2013

Karaoke…?

Hehe, på musiken så ska vi på torsdagar göra en slags karaokevideo av en julsång, och då ska man använda en midifil från nätet, allt vart skitdåligt och jag lyckades inte göra en video :P Så jag sitter och fördriver tiden istället… För själva låten var obligatorisk och den har jag gjort, även om resultatet suger åsnek*k, videon kunde man göra om man hade tid över och det ''har ju inte jag'' xD

Men jaja… Vi slutar 16:50 och då ska jag ta bussen hem, och börja städa på en gång! Måste städa i princip hela lägenheten inför filmkvällen i morgon, sen måste jag även plugga en massa samhällskunskap :(
Hoppas humöret blir bättre imorgon… Ska blir awesome att träffa alla! :D

Lyssnar på denna nu…



Wish me luck…
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)