Sidor

lördag 23 november 2013

Filmkväll!

Igår var jag värd för ännu en filmkväll ^^ Sjukt kul hade vi som vanligt, och nye jättekuliga människor var med oss också :D Freja och Fredrik hette dom, Freja var från Ludvigs (BLOGG) skola, och Fredrik var från Eriks skola :)
Jätteschyssta var dom, Freja var världens bästa gäst, fick även veta att hon är GRYM på att teckna, hon visade en ''kladd'' som var som tagen direkt ur en manga serie! Skitbra :D
Fredrik var jävla brutal haha xD
Kim, Johan och jag brukar kö en grej som vi döpt till ''Spoonk'' vilket innebär att man helt enkelt kastar en tesked på varandra haha xD Våra andra vänner vill aldrig leka med oss :( Men i alla fall så kastade jag den mot dom andra vid ett tillfälle och jag tror att jag sa till Fredrik att han skulle kasta tillbaka den eller nåt... Och det gjorde han haha xD Rätt i min panna, så nu har jag ett litet sår+en bula i pannan xD Får la skylla mig själv I guess men ändå! Sen så varenda gång man hade ihjäl honom på COD så kallade han oss för ''hora'', ''bitch'', ''negerjävel'' (rasist? ;) ) och ''apa'', älska apa alltså xD

Vi såg på ''Don't mess with the Zohan'' bara för att det var så längesen, och för att ett par stycken inte hade sett den xD Erik ville dessutom knappt se den bara för att den hade dåligt betyg på imdb.com... Men han blev tvingad och gav den betyget 7/10 efteråt, vilket enligt honom var väldigt bra :D Tänk vad betyg kan vara vilseledande ibland va? ;)

Som vanligt efter filmkvällar så är jag JÄTTE TRÖTT och vill bara sova hela dagen efteråt haha xD Men jag har faktiskt hållit mig vaken hela dagen idag :D Somnade vid 03:30 eller nåt sånt och vaknade nån gång vid 05:30, snackade med folk och somnade igen för att sedan vakna en sista gång vid 10:30 tror jag :) Rätt så bra ändå, fast fortfarande trött haha xD
Imorgon har jag ingen rolig dag framför mig, måste plugga massa... Måste göra färdigt en helvetes massa historiefrågor om upplysningen och den industriella revolutionen, och även massa geografifrågor och väder, klimat och vegetation tills på tisdag så är lite smått stressad, har även ett tyskaprov på torsdag... xD
Sen måste jag även hinna städa mitt rum igen xD

Orkar inte... Men idag har jag bara tagit det lugnt, och nu hade jag tänkt se på The tattooist som jag köpte någon gång i somras men aldrig såg haha xD
Hoppas den är bra :D Den har 5,1/10 i betyg så det är väl inte allt för dåligt tycker jag, även om den hade haft dåligt betyg så hade jag velat se den för jag tycker själva idén men filmen verkar nice, ''A young artist unknowingly plays a role in releasing a deadly spirit as he attempts to learn tatau, the Samoan tradition of tattooing.'', säger inte så mycket om filmen men jag vill nog probably bara se den för att den har något att göra med tatueringar... Sicken konstig person jag är då xD


Wish me luck...
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)