Sidor

onsdag 20 november 2013

Uh...

Känns bra att jag knappt arbetat något med skolarbetet denna vecka :P Orkar inteee... :(
Har historiafrågor som skulle varit färdiga tills imorgon, men orkar inte göra fler, har ca 15 kvar att göra... Och sen har jag tyska läxa som jag för övrigt inte ens har tittat på... Får läsa igenom den innan jag somnar :P Sen har jag en massa samhällskunskapsfrågor som ska vara färdiga tills på fredag :( Jag hatar ALLT...

Jaja, får se en positiv sak med denna vecka i alla fall :) Da hög + random människor kommer på filmkväll på fredag! :D
Fast finns en massa negativa saker med det också... Måste städa/göra i ordning inne på mitt rum tills dess och har verkligen inte tid med det... Måste även göra i ordning i köket och vika en massa tvätt :'( HJÄLP MIG NÅN!? xD

Ät da mowment så lyssnar jag på musik, är på FB, och skriver det här... Även fast jag borde läsa tyska haha xD


Wish me luck...
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)