Sidor

onsdag 13 november 2013

Töj

Ååhh!!! Jag vill verkligen töja öronen... Men då krävs det ju först och främst att man faktiskt har hål i öronen också? xD Det är såhär, jag har haft hål i öronen sedan jag gick i åk1 på Odenskolan, men jag har alltid fått göra om dom av olika anledningar...
Oftast på grund av att jag kanske har varit utan örhängen för länge för snart efter att jag gjort dom, nån gång har dom blivit infekterade och en massa annat skit haha xD
Efter ett tag så fick jag broskknölar i örsnibbarna som resultat av att jag gjort hål för många gånger på samma ställe, och dom gör jätteont och jag har levt med dom sedan tre år tillbaka och jag orkar inte längre... Så vi ska beställa tid hos distrikssköterskan så ska ska vi se om dom kan operera ut dom eller nåt i den stilen xD När det har läkt ska jag ha hål i öronen och sen töja dom, varesej nån vill det eller ej haha xD

Fast jag ska inte töja så mycket, nånstans mellan 10-15 mm blir bra tror jag :) Max 20 mm i alla fall ^^ Det kan vara snyggt, för stora töjar är inte snyggt... men dom ska heller inte vara för små haha xD

En helt vanlig silvrig tunnel i kirurgiskt stål skulle nog passa bra tror jag :)


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)