Sidor

onsdag 6 november 2013

The sims

Idag har varit en jävligt chill dag, har bara varit hemma och tagit det lugnt och så vidare :)
Har installerat alla ''The sims 3'' spelen på morsans dator och suttit och nördat det haha xD Men det är skoj tycker jag :)

Imorgon blir det väl att gå till skolan, stå ut med det, sen ska jag dra och träffa Kanykei! :D En tjej från Risbergska skolan som jag gick i samma klass med när jag gick där :) Det ska blir jättekul att träffa henne, och trevligt att man befriendade någon under sin korta närvaro :)
Det finns ännu en positiv sak med imorgon... För imorgon mina vänner...
IMORGON ÄR DET BARA EN DAG KVAR TILLS VI SKA SE A7X, 5FDP OCH DEVICE!!!

Såååå awesome... Eeeewmahgeeewd... <3


// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)