Sidor

tisdag 26 november 2013

Historia

Hehe... Idag när jag kom hem från skolan så hade jag planerat att plugga en massa historia, svara på instuderingsfrågor om de olika revolutionerna samt upplysningen, men de planerna dog när jag somnade på bussen vilket ledde till att jag var über trött när jag väl kom hem vid 17.30 snåret :( Så det blev ingenting gjort... Jag tog ett avkopplande bad, somnade där med haha xD Kanske kan försöka göra något i sängen innan jag somnar haha xD Men troligtvis inte, kan ju försöka iallafall :)
Har drygt 20 frågor som jag behöver besvara... Johanna is not pleased! xD


Godnatt folk, eller som sagt så ska jag försöka svara på någon fråga iallafall, men tillsvidare :)
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna kvar ett litet meddelande här =)